Maatregelen Corona virus

Wij volgen de ontwikkelingen omtrent het Corona virus (COVID-19) nauwkeurig en informeren u graag over de maatregelen die wij hebben genomen.

Bmarine is open

Onze showroom is open en u bent van harte welkom om deze te bezoeken. De gezondheid van onze klanten en medewerkers staan voorop. Alle voorzorgsmaatregelen die wij hebben genomen en gaan nemen zijn hierop gericht en zullen aansluiten op de richtlijnen van het RIVM en de GGD.

Wat betekent dit voor u:

  • Wij schudden u tijdelijk niet de hand
  • Wij houden tijdens gesprekken een gepaste minimale afstand van 1.5 meter
  • Wij volgen strikte protocollen omtrent handenwassen
  • Wij hebben voldoende zeep en desinfecterende middelen

Voor meer informatie over de maatregelen kunt u de website van de Rijksoverheid raadplegen.

Antwoorden op meest voorkomende vragen

Ik wil mijn boot verkopen, kan dit?

Wij komen nog steeds langs voor een bezichtiging/taxatie, wij zullen hierbij rekening houden met de genoemde maatregelen wat betreft uw en onze gezondheid. Ditzelfde geldt voor het transporteren van uw boot naar Bmarine wat ook nog steeds mogelijk is.


Doen jullie ook aan online bezichtigingen?

Heeft u een boot op het oog? Dan bieden wij u ook aan om de bezichtiging plaats te laten vinden via een videogesprek, indien u niet in de gelegenheid bent om langs te komen.


Is het nog steeds mogelijk om een proefvaart te maken?

Het blijft mogelijk om een proefvaart te maken, wij zullen echter rekening houden met de genoemde maatregelen die te maken hebben met uw en onze hygiëne.


Ik heb een afspraak staan voor werkzaamheden aan mijn boot of voor het ophalen van mijn boot, maar ik kan of wil niet naar Bmarine, kan ik deze afspraak wijzigen?

Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken, wij denken uiteraard met u mee.


Ik heb een boot gekocht en deze moet nog worden afgeleverd, hoe gaat dit?

Als gevolg van de nieuwe situatie zal dit anders plaats vinden. Wij zullen niet samen met u in de boot zitten, maar op gepaste afstand uitleg geven en uw vragen beantwoorden.


Ik word normaal door jullie opgehaald wanneer ik mijn boot uit de winterstalling haal blijft dat zo?

Deze dienstverlening kunnen wij helaas in verband met de nieuwe situatie niet meer uitvoeren. Dit vanwege de RIVM opgelegde minimale afstand van 1.5 meter. Voor dit moment zult u zelf vervoer van en naar ons moeten regelen.


Ik wil zelf werkzaamheden aan de boot doen kan dit?

Deze mogelijkheid kunnen wij helaas op dit moment niet meer bieden in verband met de risico’s op besmetting van onze collega’s.


Hoe wordt het afhalen van mijn boot uit de winterstalling geregeld?

Wij verzoeken u telefonisch of per e-mail een afspraak te maken voor het afhalen van uw boot. Op de afgesproken datum zal uw boot klaar liggen. U wordt geïnformeerd over de ligplaats van uw boot door ons. De boot ligt startklaar en de sleutels treft u in de boot in een oranje tasje.


Kunnen jullie de planning nakomen?

Gemaakte afspraken proberen wij uiteraard na te komen. Wij zijn daarbij sterk afhankelijk van de personele bezetting. Wij zijn ook afhankelijk van onze klanten met betrekking tot het ophalen van boten. Wanneer klanten onverhoopt afspraken annuleren of verplaatsen, dan kan dit invloed hebben op de planning. Wij zullen u daar in beide gevallen uiteraard voortijdig over informeren.

Wanneer u zelf klachten heeft gaan wij er van uit dat u de RIVM en GGD richtlijnen volgt en niet naar Bmarine komt.

Wij vertrouwen op uw begrip en medewerking bij het naleven van de maatregelen voor de gezondheid van uzelf en onze collega’s. Wij danken u voor uw medewerking en wensen u sterkte en succes met de huidige situatie.

 

Vriendelijke groet,

 

Team Bmarine